Naslovna AKTUELNO Aviokompanije imaju nova pravila za svoje putnike

Aviokompanije imaju nova pravila za svoje putnike

U vrijeme pandemije koronavirusa, avionske kompanije uvode novu politiku koja ima za cilj da zaštiti putnike i posadu od prijenosa koronavirusa te poveća povjerenje svojih korisnika u sigurnost avionskih putovanja.

 

JetBlue Airways objavio je da će od 4. maja svi putnici morati nositi maske za lice. Osim toga maske već nose članovi posade.

Potez JetBluea uslijedio je nakon najave kompanije American Airlinesa da će stjuardese morati nositi maske od 1. maja. Oni će također dijeliti maramice za čišćenje, gelove i maske za lice.

Kako se ljudi u mnogim dijelovima svijeta počinju slobodno kretati, aviokompanije uvode nova pravila koja će se mijenjati kako se mijenja situacija s pandemijom. Svi prijevoznici imaju planove za češće čišćenje i dezinfekciju.

Ovo su kompanije koje su do sada uvele nova pravila zaštite od koronavirusa:

United Airlines

Svi članovi posade United Airlinesa moraju nositi maske za lice. United je bio prvi veliki američki prijevoznik koji je uveo ovo pravilo. Također uveli su upakovanu hranu i zatvorena pića. Uvode i promjene u ukrcavanjima, a putnici su u avionu raspoređeni tako da se poštuje socijalna distanca. Ove mjere ostat će na snazi najmanje do 31. maja.

Delta Air Lines

Delta Air Lines zahtijeva od svih zaposlenika da nose maske ili prekrivače za lica kada nisu u stanju držati se pravila socijalne distance.

“Snažno ohrabrujemo naše klijente da nose maske i učinit ćemo ih dostupnima na šalterima i u avionima”, stoji u obavještenju kompanije.

Delta blokira srednja sjedišta i smanjuje broj putnika na svakom letu. Istovremeno se može ukrcati najviše deset osoba, osim toga, mijenjaju i uslugu hrane i pića kako bi smanjili kontakt između putnika i posade.

American Airlines

Osim što putnicima dijeli maske i zahtijeva da korisnici i posada nose maske. Iz ove kompanije također potiču socijalnu distancu. Signalizacija na vratima podsjeća putnike da se ne guraju tokom ukrcavanja. Kompanija je također smanjila uslugu hrane i pića do 30. aprila i ograničila broj putnika u svakom avionu do 31. maja.

JetBlue Airways

JetBlue je prvi veliki američki prijevoznik koji je od putnika zatražio da nose maske, počevši od 4. maja.

“Nošenjem maski za lice ne štitite samo sebe, već i druge oko vas”, stoji u saopćenju firme.

JetBlue je također ograničio broj slobodnih mjesta na većini letova i redovno prate prodate karte i dodijeljena sjedišta kako bi povećali prostor između putnika.

Air Canada

Svi putnici Air Canade moraju se pridržavati mandata kanadske vlade da svi putnici koji lete kroz Kanadu, u nju ili iz nje nose nemedicinsku masku za lice ili prekrivaju lica preko nosa i usta.

Air Canada prilagodila je svoje procedure ukrcavanja kako bi omogućila socijalno distanciranje. Ako odgovarajući razmak nije moguć, putnici mogu odabrati naknadni let bez dodatnih troškova.

Usluge i pogodnosti također su prilagođene za ublažavanje rizika od prijenosa virusa. Jastuci i prekrivači više nisu dostupni na nekim letovima.

Maske i druga zaštitna oprema uobičajena u Aziji

Od 23. aprila Malaysia Airlines zahtijeva od svih putnika da nose maske za lice.
Korean Air od svojih uposlenika zahtijeva da nose zaštitnu odjeću, uključujući naočale, maske i rukavice.

Svi putnici Korean Aira dužni su nositi maske, a kompanija dijeli svojim putnicima hirurške maske i sredstva za čišćenje ruku.

Neki evropski prijevoznici nude maske

Air France na svojoj web stranici kaže da većina letova nije puna, što omogućava socijalnu distancu.

“U slučajevima kada socijalna distanca nije moguća, naša posada dijeli maske na vratima aviona klijentima koji ih nemaju”, stoji na web stranici kompanije.

Nizozemski prijevoznik KLM kaže da članovi posade nose “maske za lice usta i zaštitne rukavice”.