Najpoznatija modna aplikacija na svijetu počela isporučivati i u BiH

Kompanija “Shein” smatra se jednom od najvrednijih start-upova na svijetu, a aplikacija je bila najpreuzimanija shopping aplikacija 2022. i 2023. godine.

Nakon što je platforma Temu već osvojila bosanskohercegovačke kupce, još jedan kineski gigant online prodaje otvorio je vrata lokalnom tržištu. Riječ je o Sheinu, jednoj od najpoznatijih svjetskih platformi za “fast fashion” koja je odnedavno omogućila isporuku proizvoda i u Bosnu i Hercegovinu putem svoje mobilne aplikacije.

Shein, osnovan 2012. godine od strane kineskog poduzetnika Chrisa Xua, brzo se pozicionirao kao lider u industriji brze mode. Kompanija nudi raznovrstan asortiman koji uključuje žensku, mušku i dječju odjeću, modne dodatke, šminku, obuću, torbe i još mnogo toga. Posebno je privlačan mlađim generacijama, zahvaljujući niskim cijenama i stalnoj ponudi novih proizvoda, koje kompanija svakodnevno dodaje na svoju platformu.

Vjerovatno ste čuli za prisilan rad u proizvodnji pamuka u regiji Xinjang, e upravo je ova kompanija “Shein” privukla pažnju zbog optužbi da koristi upravo taj prisilan rad kako bi što jeftinije došla do pamuka.

Unatoč svemu tome, aplikacija je najpoznatiji online prostor za prodaju modnih odjevnih predmeta na svijetu.

U proteklom desetljeću, Shein je značajno utjecao na globalnu modnu industriju, pružajući kupcima najnovije trendove po znatno pristupačnijim cijenama. Korištenjem strategije direktne suradnje s preko 5.400 proizvođača odjeće, kompanija uspijeva izbaciti nove kolekcije u rekordnom roku, često po uzoru na luksuzne brendove. Iako kvaliteta proizvoda ostaje skromnija, njihova cijena, koja često ne prelazi 10 KM, čini ih privlačnim za veliki broj potrošača.

Shein također ostvaruje veliki uspjeh zahvaljujući snažnom prisustvu na društvenim mrežama. Korištenje TikToka i angažiranje influensera ključni su faktori u njihovim marketinškim kampanjama, što doprinosi popularnosti brenda među generacijom Z.

S globalnim poslovanjem u više od 150 zemalja, Shein je 2023. godine ostvario impresivne rezultate, uključujući prihod od preko dvije milijarde dolara i bruto vrijednost prodaje od gotovo 45 milijardi dolara. Sada, s dolaskom na tržište Bosne i Hercegovine, Shein ima priliku dodatno proširiti svoj utjecaj u regiji.

Podijelite na mrežama