No, uprkos sjajnim rezultatima, u Facebooku su svjesni da je povećanje popularnosti vjerovatno samo privremeno. Svi njegovi proizvodi nisu oni koje Facebook može lako monetizovati, rekli su zvaničnici kompanije Alex Schultz i Jay Parikh.
“Ne monetizujemo mnoge od usluga koje bilježe rast, a naš posao s reklamama slabi u zemljama koje poduzimaju agresivne mjere protiv širenja koronavirusa. Pokušavamo držati svjetla upaljenim”, rekao je direktor Facebooka Mark Zuckerberg.
Dakle, u Facebooku u narednim mjesecima očekuju oštar pad, a kao razlog navode efekte pandemije na kupovinu i budžet marketinga. Posao s oglašavanjem će pretrpjeti težak udarac u sljedećem kvartalu.
Facebook je prijavio prihod od 17,7 milijardi dolara, a profit iznosi 4,9 milijardi dolara. To je rast za 18, odnosno za 102 posto u odnosu na isti period prošle godine. Broj ljudi koji dnevno koriste Facebook je povećan za 11 posto u odnosu na prvi kvartal prošle godine i iznosi 1,7 milijardi ljudi, dok je broj mjesečno aktivnih krosnika povećan za 10 posto na 2,6 milijarde.
Facebook mnogo investira u poboljšanje proizvoda za razmjenjivanje poruka kako bi iskoristio popularnost videorazgovora. Broj korisnika grupnog videopoziva na aplikaciji WhatsApp se povećava sa četiri na osam, dok novi Messenger Rooms omogućava zajednički videorazgovor do 50 ljudi, piše The Verge.