Na posljednjoj redovnoj sjednici Gradskog vijeća Lukavac razmatrano je više važnih tačaka, među kojima se izdvajaju odluke iz oblasti komunalnih djelatnosti.
Posebnu pažnju izazvala je rasprava o cijenama usluga odvoza komunalnog otpada za privredne subjekte.
Cijene koje su usvojene početkom godine, pokazale su se kao previsoke. Nakon reakcije Udruženja poslodavaca i razgovora sa predstavnicima JP Rad Lukavac, ponuđene su nove, niže cijene.
Ipak, vijećnici su naglasili da treba dodatno obratiti pažnju na male zanatske i trgovinske radnje, posebno u rubnim zonama grada.
Između ostalog, vijećnici su usvojili i pravilnik o tehničkim uslovima za priključenje na sistem daljinskog grijanja te odluku o cijenama održavanja čistoće i javnih površina.
Vijećnici su, između ostalog, razmatrali i stanje u Centru za socijalni rad Lukavac. Od Grada je zatraženo da dostavi garanciju resornom ministarstvu kako bi se obezbijedila sredstva za rad i minimalni tehnički uslovi ustanove.
Kada je riječ o kadrovskim pitanjima, imenovana je Komisija za utvrđivanje prometnih vrijednosti nepokretnosti i prava. Komisija broji 11 članova, među kojima je osam sa visokom stručnom spremom različitih profila.
Sjednica je završena usvajanjem svih predloženih odluka i zaključaka stim da je ukazano da se u narednom periodu posebno treba raditi na usklađivanju cijena komunalnih usluga sa realnim potrebama građana i privrednih subjekata, ali i sa praksom u drugim gradovima Tuzlanskog kantona.