Naslovna AKTUELNO Toyota najpopularniji automobilski brend na Googleu u 2020. godini

Toyota najpopularniji automobilski brend na Googleu u 2020. godini


Googleovi podaci pokazuju da je BMW domirirao u pretragama 2019. godine, ali da je njemačku kompaniju u 2020. godini nadmašila Toyota u mnogim zemljama.

Analizom Google Trends podataka o pretraživanjima automobilskih brendova u 158 zemalja na Googleu u 2018., 2019. i 2020. godini napravljena je mapa koja prikazuje najpretraživanije automobilske brendove na svijetu.

Na mapi se vidi da je Toyota naviše tražena na internetu u prošloj godini te da joj pripada trećina pretraga (34,8 posto) u svim analiziranim zemljama. To je pad u odnosu na 41,1 posto u odnosu na 2018. godinu, ali povećanje za 17,7 u odnosu na 2019. godinu. Toyota se nalazi među nekoliko brendova čija je popularnost porasla 2020. godine, djelomično zbog pada interesa za BMW u mnogim zemljama, piše Comparethemarket.com.au.

Mogući razlog popularnosti Toyote u prošloj godini je široka i unikatna ponuda vozila koja su najavljena i plasirana na tržište kao što su GR Yaris, redizajnirani model MIrai, električni koncept C+pod, kao i širenje ponude Corolle dolaskom kompaktnog SUV-a Corolla Cross.

 

 

 

 

BMW je bio najpopularniji u pretragama 2019. godine, ali je tokom prošle godine doživio pad na 21,5 posto, što je ipak bilo dovoljno za drugo mjesto. Također, kad se uzmu ukupni rezultati u periodu od tri godine, BMW je i dalje najpopularniji brend u pretragama. Procent iznosi 38,3 posto u odnosu na Toyotinih 31,3 posto.

 

 

 

 

Također, prema podacima je ustanovljeno da lokalni automobilski brendovi imaju podršku svoje zajednice, Volvo je prvi u pretragama u Švedskoj, Toyota u Japanu, Fiat u Italiji, BMW u Njemačkoj, a Peugeot u Francuskoj.