Naslovna AKTUELNO Lukavačka Konfekcija F.B.M. – Emma Marinoni Camicie uvodi nove trendove u trgovini

Lukavačka Konfekcija F.B.M. – Emma Marinoni Camicie uvodi nove trendove u trgovini


Konfekcija F.B.M. – Emma Marinoni Camicie iz Lu­kavca najavljuje nove trendove u plasiranju svojih proizvoda. Umjesto dosadašnjih tradicionalnih načina prodaje u trgovačkim radnjama, prelaze na online prodaju svojih košulja.

 

Lukavčanka Mirsada Venturini-Mehmedinović, vlasnica konfekcije, u izjavi za medije pojasnila je razloge za ovakav potez, koji osim sustizanja svjetskih trendova, imaju veze i sa visokim cijenama troškova.

 

“Na bosanskom tržištu otvaranje radnje, pogotovo za domaće proizvođače nije neki logičan potez, pogotovo za one koji žele da njihov proizvod bude pristupačan svima. Mi se nađemo u situaciji da ponudimo našem građaninu proizvod koji je u Europi 100 eura, a na bh. tržištu košta 35 do 50 KM i onda naiđemo na one koji nam izdaju prostor gdje traže veliku kiriju kao da smo u Milanu”, rekla je Venturini-Mehmedinović.

 

Kaže da treba prije svega biti svjestan gdje živimo, budući da u našoj državi još uvijek nismo svjesni koje smo tržište jer su nam drugačije mogućnosti u odnosu na druge države.

 

“Veličine smo jedne svjetske metropole, a cijene kirija su kao u metropolama. Također, s druge strane imamo i zakupce koji poštuju Milansko tržište i onda smo bili u dilemi, da li da radimo na većoj cijeni proizvoda i skupim linijama proizvoda koje bi mogle podnijeti takve skupe zakupe, ili da idemo na to da pređemo na online prodaju i ostavimo košulju koja je dostupna bilo kojem građaninu BiH. Dakle, išli smo na tu drugu opciju, na online prodaju i ostajemo tu, jer ideja same maloprodaje je nastala iz toga da jedan kvalitetan proizvod može priuštiti bilo koji građanin BiH”, objasnila je Venturini-Mehmedinović.

 

Ističe da bez obzira na primanja, svaki građanin može priuštiti košulje koje u BiH proda­ju od 35 do 50 KM, a iste se u svijetu prodaju po 100 i više eura. Razlog za to su drugačiji standardi u Italiji i BiH, jer primjera radi  „u Italiji možete ručati za 15 eura, dok u BiH ručak košta oko 5 eura”.

 

“Uvijek kažem da je naša sreća što smo firma koja je fleksibilna, pa na osnovu nekih statistika se odlučujemo na reorganizaciju. Također, radimo na tome da kao lohn poslove počinjemo uzimati klijente koji su baš veliki i poznati, te da ih opskrbimo kvalitetnim košuljama sa završnim dijelom italijanske ruke. U posljednje vrijeme počeli smo da radimo i jedan dio modelistike za svoje kupce”, istakla je Venturini-Mehmedinović.

 

Konfekcija F.B.M. proizvodnjom košu­lja bavi se od 2006. godine, a u ponudi imaju muške i ženske košulje, polo-majice, majice kratkih rukava. Kupcima nude moguć­nost biranja košulja po mjeri za sebe i cijelu porodicu.

 

(RTV Lukavac/Akta)