Naslovna Magazin McDonald’s u svoje restorane uvodi burger baziran na biljkama

McDonald’s u svoje restorane uvodi burger baziran na biljkama

Poznati lanac restorana brze hrane, McDonald’s, najavio je da će u svoju ponudu uvesti liniju alternativa mesu baziranu na biljkama.

 

 

 

 

 

Nova linija proizvoda nazvana je “McPlant”, a gostima će biti dostupna od 2021. godine.

 

 

 

 

 

Barclays Bank prognozira da će konzumacija alternativa mesu biti vrijedna 140 milijardi dolara do 2029. godine.

 

 

 

 

 

McDonald’s je testirao burger baziran na biljkama u Kanadi u saradnji s kompanijom Beyond Meat koja se bavi proizvodnjom mesa baziranog na biljkama. Međutim, dionice kompanije Beyond Meat su izgubile na vrijednosti nakon što je McDonald’s saopćio da još uvijek nije odlučeno ko će biti dobavljač mesne alternative.

 

 

 

 

 

McDonald’sov potez uvođenja alternative za meso je primarno posljedica zabrinutosti zbog utjecaja mesa na zdravlje, okolinu i dobrobit životinja.

 

 

 

 

 

“Uzbuđeni smo zbog ove prilike jer vjerujemo da imamo dokazan, ukusan proizvod”, rekao je Ian Borden koji je zadužen za McDonald’sove međunarodne operacije.

 

 

 

 

 

Međutim, McDonald’s relativno kasno ulazi na ovo tržište, jer su rivali poput Burger Kinga, White Castlea i Dunkin’ Brands Grupe već u ponudu uveli burgere bazirane na biljkama.

 

 

 

 

 

McDonald’s se još uvijek oslanja na svoje poznate proizvode kao što su Big Mac, McNuggets i pomfrit, koji čine oko 70 posto prodaje na ključnim tržištima.