Naslovna AKTUELNO RTV Lukavac demantuje navode iz napada Hazima Osmanovića

RTV Lukavac demantuje navode iz napada Hazima Osmanovića

897

Na osnovu ukazane potrebe, a u cilju  prezentovanje istine javnom mnijenju općine Lukavac i šire, Javna ustanova Radio –televizija Lukavac  objavljuje:

 

 

                                                  DEMANT

 

U posljednje vrijeme Javna ustanova Radio- televizija  Lukavac nalazi se na udaru predsjednika KUD –a Puračić Hazima Osmanovića,  koji je na otvoren i grub način kritikovao rad JU RTV Lukavac.

 

Tome  u prilog ide i jučerašnji tekst, objavljen na Facebook profilu KUD Puračić,  koji svoju čitalačku publiku informiše  da  je  JU RTV Lukavac   izvršila cenzuru emisije “20 godina postojanja i rada Sela mira Turija”,  u kojoj voditelj najavljuje nastup KUD- a, a JU RTV Lukavac, prema tvrdnjama  predsjednika KUD – a Puračić Hazima Osmanovića,  to namjero nije emitovala, cenzurišući najavu nastupa KUD –a.

 

Ovom prilikom želimo istaći da  je  JU RTV Lukavac , kao i uvijek do sada, snimala kompletan  tok  pomenutog događaja i isti emitovala u programu RTV Lukavac 07.05.2018.godine,  u ponedjeljak od   20,00 sati,  bez da je izvršila cenzuru najave nastupa KUD –a,  što naravno nije istina jer je utvrđeno da najava nije uopće ni snimljena.

 

Ukoliko ste zaboravali gospodine Osmanoviću  mi ćemo Vas podsjetiti na nekoliko bitnih faktora:

 

 

  • Da li je cenzura KUD Puračić kada ste početkom mjeseca marta gostovali u Kolažnom programu, za što postoji  video i audio zapis?  Napominjemo i da je KUD Puračić jedno od rijetkih Kulturno –umjetničkih društava koje je gostovalo u Kolažnom programu JU RTV Lukavac.
  • Da li je cenzura KUD Puračić kada je u programu JU RTV Lukavac besplatno emitovana reklama „Puračko ćaskanje“ u svim terminima u programu Radio Lukavca i Televizije Lukavac?
  • Da li je cenzura emitovanje priloga „puračko ćaskanje“ u Kolažnom programu Radio i Televizije Lukavac,  te informativnom programu LTV Aktuelno?
  • Da li je cenzura medijsko praćenje svih aktivnosti KUD Puračić, uključujući snimanje i emitovanje smotre u izvedbi ovoga  društva?

Bespredmetno je to što navodite, gospodine Osmanović, kada znate da smo bezbroj puta vršili promociju Vašeg udruženja, više nego svih udruženja sa područja općine Lukavac zajedno.

 

Stoga smatramo da je ovakav istup u javnosti od strane Vas jako nekokrektan i za svaku osudu.

 

JU RTV Lukavac spremna je da javnosti prezentuje sve video zapise na kojima se pojavljujete Vi i Vaše udruženje.

 

Iznenađeni smo i  proizvoljnim ocjenama  pojedinih kolega,  koji nerijetko,  iznošenjem paušalnih ocjena,  žele minimizirati rad JU RTV Lukavac.  Najčešće je  to neutemeljeno i bez argumenata. Posebno se to odnosi na Lukavački portal Soda live, koji je u posljednje vrijeme potpuno diletantski i neprofesionalno pisao o našoj medijskoj kući, često prezentujući javnosti našu ustanovu u negativnom svjetlu.

 

Otvoreno je pitanje kako neko može govoriti o novinarskoj profesiji kada su gospoda iz Soda live priučeni novinari. Sa druge strane JU RTV Lukavac ima školovani kadar, koji zna raditi svoj posao,  te menadžement ove kuće u punom kapacitetu daje podršku svim uposlenima i stoji iza njihovog rada.

 

Odgovorno tvrdimo,  a za šta imamo i materijalne dokaze,  da je ekipa  RTV Lukavac u vrijeme ekološke katastrofe „Bijelo more“ bila prva na licu mjesta i imala ekskluzivnu vijest u informativnoj emisiji LTV Aktuelno, pa bi ukoliko se istinski bavite novinarstvom,  to gospodo iz Soda live trebali znati.

 

Zaboravila su gospoda iz Soda live da su,  u vrijeme stvaranja njihovog portal,  u programu Radio –televizije Lukavac imali besplatnu rekalmu,  čime je Radio –televizija Lukavac dala svoj  doprinos razvoju samoga portala.

 

U vrijeme kada se napada ova medijska kuća,  javnost mora da zna da je izostala reakcija Sindikata ove medijske kuće,  iako su svjesni činjenice da je ovo podrijevanje JU RTV Lukavac, dakle ustanove gdje oni ostvaraju svoja prava iz radno pravnog statusa,  što predstavlja svojevrsni apsurd,  a nije tako davno bilo kada se isti taj Sindikat oglašavao na sjednicama Općinskog vijeća  Lukavac .

 

Svjedoci smo da je portal Soda live u više navrata, suprotno odredbama Zakona o informisanju,  kopirao tekstove sa zvaničnog sajta naše kuće, te ih potpisivao kao svoje,  iako “profesionalac  Dino” zna da je to suprotono odredbama Zakona.

Javnost treba da zna da smo Vas upozorili na činjenicu da vršite plagijat naših tekstova i potpisujete ih kao svoje tekstove,  što predstavlja kršenje Zakona o informisanju,  te kršenje autorskih prava.

 

(RTV Lukavac)