Javnom preduzeće Željeznice FBiH u prošloj godini imali su operativnu dobit od 22 miliona 729 hiljada i 510 KM.
Dobit je u 2018. godini iznosila 19 miliona 27 hiljada i 649 KM. Operativni prihodi kompanije u 2019. godini iznosili su 117, 5 miliona KM. Oni su manju za 1,7 miliona u odnosu na godinu ranije.
U 2019. godini prevezeno je 9, 1 miliona tona robe što je za 5.000 tona više nego u 2018. godini što je rezultiralo povećanjem prihoda od prevoza roba za milion i po KM.
U putničkom saobraćaju Željeznice FBiH su u 2019. godini prevezle 496.844 putnika, što je povećanje od 83.373 putnika u odnosu na 2018. godinu. Broj radnika u 2019. godini je za 115 radnika manji u odnosu na 2018. godinu.
“Vrijednost investicija koje smo stavili u funkciju u 2019. godini iznosi 26,4 miliona KM. Nastavljen je kontinuitet smanjenja glavnog duga prema Poreskoj upravi FBiH
Generalni direktor Željeznica FBiH naglasio je da su ostvareni rezultati omogućili da kompanija redovno izmiruje ne samo tekuće obaveze, nego i obaveze koje su nastale u ranijim periodima. Prema javnim fondovima po osnovu poreza i doprinosa u 2019. godini uplaćeno je 30,6 miliona KM”, rekao je generalni direktor Enis Džafić.
Podsjećamo, ukidanjem posljednja tri para vozova koji su saobraćali na dionici Tuzla – Doboj, 15. decembra 2019. godine Tuzlanski kanton ostao je bez putničkog željezničkog saobraćaja.
Iz Željeznica Federacije Bosne i Hercegovine nisu odreagovali na apel grupe “Prijatelji željeznice” da se uključe u rješavanje ovog problema.
U Željezničkoj stanici Tuzla su za medije rekli da se slažu sa navodima o nedostatku tehničkih i materijalnih sredstava. Međutim, rekli su i da nedostatak putnika nije mogao biti jedan od razlog ukidanja linije.
“Putnika je bilo. Svi studenti koji su dolazili iz Bihaća, iz Tuzle koji putuju, radnici koji tamo rade su putovali vozom i voz je bio prilično pun. Osim putnika iz Tuzle, taj voz su koristili putnici duž pruge Lukavac i Miričina i voz je, uglavnom, bio pun”, kazala je Nermina Isabegović, šefica Željezničke stanice Tuzla.
Željeznička stanica Tuzla je prije rata bila veoma frekventna. Imali su šest parova lokalnih vozova do Doboja i pet do Brčkog, odnosno Vinkovaca. Svi su imali vezu prema Sloveniji i Srbiji. Svakodnevno je saobraćao i voz Tuzla – Ploče.